Palmpasen

DSC02357Update 2022

Het is door corona lange tijd stil geweest bij stichting burgerzin Naarden, en helaas is het kort dag gebleken om de in Naarden Vesting bekende Palmpasenoptocht met aansluitend een poppenspel te organiseren. Maar een klein groepje vrijwilligers willen toch graag íets doen voor de kinderen van Naarden en zullen zij -in navolging van vorig jaar- op zaterdag 9 april 2022 vanaf 10:00 uur als paashazen de supermarkten aan de Mackaylaan, de Evert ten Bruijnstraat en aan de Amersfoortsestraatweg bezoeken. Tussen 11:00 uur en 12:30 uur zullen zij op de Markt in Naarden Vesting zijn., waar zij verstoppertje zullen spelen met de kinderen die dat willen. Uiteraard nemen zij paaseitjes mee!

Elk jaar organiseert stichting burgerzin Naarden de jaarlijkse palmpasen optocht met muziek van muziekvendel Nardinc door Naarden Vesting.

Aansluitend zal er in de dependance van de Reobothschool een voorstelling van poppentheater de Kletskous zijn voor kinderen vanaf 3 jaar!

Dit zal een ongeveer 40 minuten durende vrolijke tafel voorstelling zijn met stok- en handpoppen.

We verzamelen bij de Reobothschool, aan de westwalstraat 49 om 14:15 uur. De optocht start stipt om 14:30 uur.

Route; Vanaf de Reobothschool aan de Westwalstraat linksaf de Turfpoortstraat in. Aan het eind van de Turfpoortstraat linksaf de Marktstraat in. Vanaf de Marktstraat linksaf de Cattenhagestraat in. Vanaf de Cattenhagestraat linksaf de Pastoorstraat in. Vanaf de Pastoorstraat rechtsaf de Bussumerstraat in, tot aan de Reobothschool.