Palmpasen

DSC02357

Update… Het zal niemand ontgaan zijn, maar gezien de ontwikkelingen omtrent het Corona Virus en de door de RIVM aangescherpte maatregelen heeft het bestuur van stichting burgerzin Naarden besloten om de palmpasen optocht van 4 april te annuleren!

Elk jaar organiseert stichting burgerzin Naarden de jaarlijkse palmpasen optocht met muziek van muziekvendel Nardinc door Naarden Vesting.

Aansluitend zal er in de dependance van de Reobothschool een voorstelling van poppentheater de Kletskous zijn voor kinderen vanaf 3 jaar!

Dit zal een ongeveer 40 minuten durende vrolijke tafel voorstelling zijn met stok- en handpoppen.

Dit jaar zal de optocht zijn op 4 april 2020.

We verzamelen bij de Reobothschool, aan de westwalstraat 49 om 14:15 uur. De optocht start stipt om 14:30 uur.

Route; Vanaf de Reobothschool aan de Westwalstraat linksaf de Turfpoortstraat in. Aan het eind van de Turfpoortstraat linksaf de Marktstraat in. Vanaf de Marktstraat linksaf de Cattenhagestraat in. Vanaf de Cattenhagestraat linksaf de Pastoorstraat in. Vanaf de Pastoorstraat rechtsaf de Bussumerstraat in, tot aan de Reobothschool.